Monday, October 26, 2009

Oct 26, 2009: 0950

Aku menatap laptop dalam umah sewa yang baru pindah. Sebenarnya tak lah baru sangat....dalam 3 minggu dah. Dulu duk kat pekan di-Raja, Anak Bukit...sekarang duk kat persimpangan.... Pasang wimax seminggu lepas sempena iklan 'potong...potong..potong'. Asyik tengok tenet je. Lagipun masih cuti panjang...panjang la sgt tu

Aku pun tak tau nak describe diri aku sekarang. Lagipun dah lama tak update blog ni. Dalam tempoh itu banyak benda yang dah berubah. Dan rasanya yang terpenting mungkin....aku bukan aku lagi... mungkin juga title blog ni kena ubah jadi "Aku bukan aku"

Diet recall sat...until now:
Nescaffe 1 cup....1 Tbs sugar
Cream cracker.... 8 pieces
Apple....1 no.

Calorie intake until now app. 300 kcal...18% of requirement
[Calorie requirement app. 30 kcal/kg BW ....app 1700 kcal/day (aim to maintain wt.)]

1 comment:

mohd hafiz mohd rosli said...

Salam...abg, apa khabar?..still kt kedah?..ktorg start final 8hb ni...doakan ye...pasni attachment kt taiping...cuti ni bleh la pi jalan2 aloq staq!..heheh