Tuesday, February 16, 2010

Kekangan

Sebenarnya banyak benda nak nukilkan kat sini. Tapi kekangan masa, internet dan pc menjadi halangan. Kekangan masa kerana sibuk dengan urusan student. Sekarang baru tau kehidupan sebagai pendidik. Saya la guru, saya la warden, saya la guru disiplin, dan saya la yang lain-lain. Apa-apa pun terima kasih kepada kenangan

Kekangan internet sebab nak cari cc punya la susah. Wimax pulak takder kat kawasan ni. Pahni insya Allah, nak broadband. Haha…celcom kot. Tengok la dulu camna nanti

Kekangan pc pulak kerana laptop saya dah diambil orang. Uhu..sedih betul. Laptop tu dibeli sendiri guna duit sendiri masa study kat U dulu. Tapi sekarang dah takder sebab kawan yang dikatakan kawan tu pinjam ‘selama-lamanya’ kot. So sekarang kalu nak wat keje, nak menaip, nak planning susah la sikit. Sebelum2 ni memang guna sepenuhnya laptop tu. Segala benda mak nenek ada dalam laptop tu. Tapi sekarang kena bermula dengan zero. Sabar jelah

Kalu fikir saya akan ‘jatuh’ kerana kekangan dan halangan tu…sori la. Saya tak akan kalah dan mengalah!!! Semua harta dunia boleh dicari, tapi soal hati tak kan berulang kembali…..

Hingga ketemu lagi dalam coretan akan dating. Nak log out dah….

- Bila potret tiada lagi kenangan -

No comments: