Monday, November 10, 2008

Relax

Rasanya ni la exam period yang paling membosankan. Paper pertama start 3/10 dan last paper pada 16/10. Seminggu sebelum tu study week. Maknanya 3 minggu yang agak bosan. Saya masih ingat masa 1st dan 2nd sem 1st year dulu, study week terpaksa guna 'hikmat gelombang tahap 5' (hehe saje je nak menunjukkan tekun dan sistematiknya study dulu). Tapi sekarang rasa exam biasa je. Ntah la. Namun harap-harapnya result ok

Ntah kenapa rasa relax je exam sem ni. Mungkin sebab exam final cuma lebih kurang 40%. Mungkin sebab exam kali lebih berdasarkan klinikal yang seringkali ditempohi dalam wad/klinik.

Rasanya saya cuma belek2 nota-nota tertentu pada malam paper exam je. Selebihnya duduk saje-saje main internet, cari bahan, tengok tv dan tidur.

Pada saat artikel ini ditulis, saya masih ada 3 paper. Esok, lusa dan ahad depan. Lepas itu, boleh balik cuti. Rasa tak sabar je nak balik kampung. Kampung bukan jauh pun. Dekat je. Dekat di hati. Lagi pun, raya Idulfitri hari tu cuma 2 hari beraya kat kampung. Huhu

Apa-apa pun, wish u all berjaya dengan bergayanya dalam setiap tindakan yang dibuat. Lagi jumpa. Nak ke USM mall jap. Cari roti.

Ok, salam.

- Tiada potret seindah kenangan -

No comments: