Sunday, March 1, 2009

Jumpa lagi..

Assalamualaikum dan salam hormat..

Rasanya dah lama benar tak buka dan update blog ni. Sampai alamat dan password blog ni pun dah hampir-hampir lupa. Rasanya last saya post artikel dalam blog ni adalah sebelum sem lepas. Apa-apapun selamat bersua kembali.

Selama 10 minggu saya berada di negeri tanah air menjalani latihan bagi melengkapkan ilmu di dada dalam dietetik ni di Hospital Sultanah Nur Zahirah. Alhamdulillah, saya hepi dan banyak belajar di sana. Tima kasih kat suma staf JDS dan tima kasih pada suma kenangan dan pengalaman yang terukir.

Dan sekarang, saya sudah menjejak kaki semula di kampus kesihatan untuk menghabiskan sisa-sisa kehidupan saya di sini. Rasa macam orang baru je kat sni walaupun dah hampir 10 tahun di sini.

Kita jumpa lagi ye. Kena mandi, semayang dan makan dulu. Terkenang makan banyak-banyak kat umah. Uhu uhu. Ok. Salam...

No comments: